Sklep z piwem regionalnym i zagranicznym - Piwoteka

Producenci

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje i zwroty

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest przeterminowany, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Dostarcz do nas osobiście produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.



W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@piwoteka.pl lub telefonicznie: +48 730356706. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zakupu zamówionego towaru (opłacanego przelewem, wcześniej zarezerwowanego przez stronę Sklepu), masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.



Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Dostarcz do Sklepu zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

  2. Dołącz pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojego zwrotu, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu.

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep z piwem regionalnym i zagranicznym - Piwoteka

Czy masz ukończone 18 lat?

Dostęp do tej witryny mogą mieć tylko osoby pełnoletnie

TakNie

Copyright © Sklep z piwem regionalnym - Piwoteka.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone
design by FreshPixels.pl
Click Shop | Hosting home.pl